• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Діяльність кафедри дошкільної та початкової освіти

/Files/images/кафедра 2018.jpg Створена в 2001 році, кафедра дошкільної та початкової освіти КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" здійснює свою освітню діяльність згідно чинного законодавства, у співпраці з керівними органами освіти, районними (міськими) методичними кабінетами та педпрацівниками області.

КОМПЛЕКСНА ПРОБЛЕМА КАФЕДРИ

Науково-педагогічне забезпечення підвищення професійного рівня педагогічних працівників закладів дошкільної освіти та вчителів початкових класах загальноосвітніх шкіл засобами післядипломної освіти у відповідності до сучасної освіти в Україні; підвищення інтелектуального рівня та педагогічної майстерності.

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КАФЕДРИ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ:

- проведення експертизи носвітніх програм, методичних посібників, рекомендацій;

- здійснення організаційно-методичної роботи з підготовки та проведення науково-практичних конференцій, семінарів, тренінгів, майстер-класів, вебінарів, практикумів;

- надання науково-методичної допомоги закладам дошкільної освіти, організаціям та установам освіти;

- забезпечення та організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів та вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти;

- теоретико-методологічна та методична підтримка з основ викладання навчальних предметів за освітніми програмами закладів загальної середньої освіти;

- забезпечення інформаційної та навчально-методичної підтримки з питань сертифікації педагогічних працівників, які виявили бажання пройти сертифікацію у 2020 році;

- підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес в початковій школі відповідно до Концепції «Нова українська школа»;

- науково-методичне забезпечення педагогічних працівників закладів дошкільної освіти та вчителів початкових класів до організації освітнього процесу з дітьми дошкільного віку та учнями початкової школи з особливими освітніми проблемами в умовах інклюзивного навчання;

- реалізація принципу наступності дошкільної та початкової освіти в умовах Нової української школи.

Кiлькiсть переглядiв: 620