В.В Кондратова,Н.М. Кисіль, О.Ю. Колосова. Інтегративний підхід до викладання мистецтва в 5-7 класах http://koippo.in.ua/arhiv/druk/pv_2017_43-44.pdf
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва
У посібнику узагальнено досвід роботи вчителя вищої категорії, вчителя-методиста з образотворчого мистецтва та художньої культури Знам"янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3, керівника гуртка образотворчого мистецтва "Колорит" Попової Л.М.; вміщено методичні поради щодо розвитку в учнів художньо-творчих здібностей; подано приклади застосування інноваційних мистецько-педагогічних технологій на уроках; пропонуються плани-конспекти уроків образотворчого мистецтва та художньої культури.
Створення цілісної системи художньо-естетичної освіти і виховання засобами мистецтва
У посібнику узагальнено досвід роботи педагогічного колективу Цукрозаводського навчально-виховногокомплексу Олександрійської міської ради Кіровоградської області з питань наступності у викладанні предметів художньо-естетичного циклу; вміщено методичної поради щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти, особливостей викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" в 1-4 класах; подано приклади застосування інноваційних художньо-педагогічних технологій на уроках; пропонуються плани-конспекти уроків образотворчого та музичного мистецтва за інтегрованим курсом "Мистецтво".
Виховання любові до природи засобами образотворчого мистецтва
У посібнику узагальнено досвід роботи Пич Лариси Петрівни, учителя образотворчого мистецтва комунального закладу "Навчально-виховне об'єднання №25 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання "Ліра" Кіровоградської міської ради Кіровоградської област"; вміщено методичні поради щодо розвитку художніх, творчих здібностей учнів через опанування красою оточуючого світу, виховання любові до природи; подано приклади використання на уроках образотворчого мистецтва творів В. О. Сухомлинського про природу; пропонуються плани-конспекти уроків образотворчого мистецтва, приклади виконання образів природи в різних художніх техніках як на уроках, так і на заняттях гуртка.