Використання елементів інноваційних технологій у роботі над казкою з учнями початкових класів (з досвіду роботи вчителя початкових класів НВО « СЗНЗ І ступеня «Гармонія» −гімназія імені Тараса Шевченка – ЦПВ «Контакт» Коваленко Наталії Іванівни)

У даному посібнику пропонується використання елементів інноваційних технологій у роботі над казкою з учнями початкових класів на основі досвіду роботи учителя початкових класів НВО «СЗНЗ І ступеня «Гармонія» −гімназія імені Тараса Шевченка – ЦПВ «Контакт» Наталії Іванівни Коваленко.

Видання розраховане на роботу з дітьми молодшого шкільного віку, знайомить з новітніми підходами для опрацювання змісту казки та вдосконалення читацької й мовної компетентності молодших школярів. Матеріал зібраний у посібнику, допоможе учителеві початкових класів зробити процес навчання цікавим, різноманітним та ефективним.

Формування філософського світогляду молодших школярів (з досвіду роботи вчителя-методиста НВК "Олександрійський колегіум - спеціалізована школа" Олександрійської міської ради Кіровоградської області Маркової Світлани Олексіївни)

Навчально-методичний посібник містить методичні рекомендації та конспекти занять з філософії для учнів початкових класів. Матеріали посібника реалізують завдання національно-громадського, морально-естетичного виховання; сприяють вихованню у дітей людських чеснот, розвивають інтелектуальні і творчі здібності, формуванню якостей вихованої та самостійної особистості. До конспектів уроків включені твори В. Сухомлинського, В. Осєєвої, М. Стеценка, В. Пароновоїта ін., прислів"я, творчі завдання.

/Files/images/IMAG0726.jpg

Виховання ціннісного ставлення до людини в учнів початкової школи в навчально-виховному процесі (з досвіду роботи вчителя-методиста комунального закладу "Навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №34 - економіко-правовий ліцей "Сучасник" - дитячо-юнацький центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області Третяк Ольги Петрівни)

Посібники містять твори видатного педагога сучасності Василя Олександровича Сухомлинського та завдання до них. Можуть бути використані у 1 - 4 класах на уроках роботи з дитячою книгою, розвитку зв"язного мовлення у позаурочний час та для роботи в "Центрах читання" вчителями які працюють за особистісноорієнтованою програмою "Крок за кроком". Пропоновані запитання і завдання сприятимуть активізації розумової діяльності, розвитку мислення , читацьких інтересів та умінь молодших школярів.

/Files/images/Третяк.jpg

Розвиток особистості молодшого школяра засобами інтерактивного навчання (з досвіду роботи вчителя-методиста Маловисківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Маловисківської районної ради Кіровоградської області Лисенко Оксани Миколаївни)
У посібнику розкриваються актуальні питання впровадження інтерактивних технологій у навчально-виховний процес учнів молодшого шкільного віку. Вміщені матеріали з різних навчальних предметів і з використанням методів, що передбачають залучення школярів до активного здобування знань. Розглянуто застосування інноваційних педагогічних технологій в практичній діяльності вчителя початкових класів./Files/images/IMAG0724.jpg
Формування системного мислення в учнів початкової школи (з досвіду роботи вчителя початкових класів загальноосвітньої школи І ступеня "Мрія" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області Кріпаки Світлани Василівни)
У посібнику проаналізовано сутність ТРВЗ-технології, описано один із методів розвитку системного мислення в учнів початкової школи - схема-модель функціонально-системного підходу, представлено опорні схеми навчального матеріалу з української мови, природознавства
Кiлькiсть переглядiв: 636