Згідно нормативних документів мовно-літературна освітня галузь включає українську мову та літературу, мови та літератури відповідних корінних народів і національних меншин, іншомовну освіту.

Реалізація мовно-літературної галузі передбачає вивчення української мови та літератури, мов та літератур відповідних корінних народів і національних меншин для формування комунікативної, читацької та інших ключових компетентностей; розвиток особистості здобувачів освіти засобами різних видів мовленнєвої діяльності; здатності спілкуватися українською мовою, мовами відповідних корінних народів і національних меншин для духовного, культурного і національного самовираження, користуватися ними в особистому і суспільному житті, міжкультурному діалозі; збагачення емоційно-чуттєвого досвіду, розвиток мовленнєво-творчих здібностей.

Рекомендуємо використовувати у своїй роботі наступні матеріали:

1. Мовно-літературна освітня галузь: нові завдання – нові рішення // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/movno-literaturna-osvitna-galuz-novi-zavdanna-novi-risenna-187970.html

2. Мовно-літературна освітня галузь // [Електронний ресурс].– Режим доступу: http://kmmedia.com.ua/ed_profi/language_and_literature/

3. Сутність освітніх галузей за Державним стандартом початкової освіти // [Електронний ресурс].– Режим доступу: https://goo-gl.su/QV0M

4. Початкова освіта: Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі типової освітньої програми для 1 класів закладів загальної середньої освіти; типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко); методичні коментарі провідних науковців Інституту педагогіки НАПН України щодо впровадження ідей Нової української школи в початковій освіті // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/711576/1/Programa_Pochatkova_shkola_08-08-18.pdf

Кiлькiсть переглядiв: 1472