• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Засідання обласної творчої групи вихователів дошкільних навчальних закладів

Засідання обласної творчої групи вихователів дошкільних навчальних закладів

2015-04-29

Відповідно до наказу директора департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації від 08.12.2014 року №471 «Про проведення обласних науково-методичних заходів, конференцій, семінарів, засідань творчих груп, занять шкіл творчого вчителя, педагогічної майстерності, майстер-класів, тренінгів тощо у 2015 році» та плану роботи кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»29.04.2015 р. відбулось засідання обласної творчої групи вихователів дошкільних навчальних закладів.

Проблема: «Формування творчих здібностей дошкільників у процесі організації їхньої художньо-естетичної діяльності» (керівник: старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Гагаріна Н.П.)

/Files/images/2015429102806.jpg

Що таке прекрасне? Відповідь на це запитання діти починають шукати вже в ранньому віці. Провідниками дитини у світ краси і гармонії стають спочатку батьки, а пізніше й вихователі.

Естетичне виховання починається в ранньому дитинстві з розвитку естетичного сприйняття дійсності – специфічної діяльності, під час якої в дітей дошкільного віку формується здатність до пізнання об'єктів навколишнього світу з естетичних позицій. На цій основі формується художнє сприймання — пізнання дійсності засобами різних видів мистецтва.

Завданнями естетичного виховання дошкільників є:

1. Формування естетичного ставлення до дійсності, естетичних уявлень і суджень.

2. Освоєння дітьми естетичної діяльності.

3. Розвиток загальних і спеціальних художньо-творчих здібностей дітей.

Ці здібності формуються в процесі засвоєння способів діяльності — сприймання, виконання і творчості. У дошкільному віці дітям доступні майже всі види художньої творчості — складання розповідей, віршів, малювання, ліплення, співи, гра на музичних інструментах тощо.

Розвивати художньо-естетичну культуру в дітей дошкільного віку можна використовуючи різні види мистецтва – це музика, література, театр, образотворче мистецтво. В дитинстві закладаються основи інтелекту людини, формуються різнобічні потреби, погляди, ідеали.

На цих важливих аспектах і зупинились учасники обласної творчої групи. Вихователі мали змогу ознайомитись з творчими напрацюваннями колег та поділитись досвідом щодо формування творчих здібностей дошкільників у процесі організації їхньої художньо-естетичної діяльності.

/Files/images/2015429103024.jpg

/Files/images/mg_0670.jpg

/Files/images/img_2249.jpg

Під час засідання творчої обласної групи розглядались такі питання:

1. Організаційно-педагогічні умови формування художньо-естетичної діяльності дошкільників (Гагаріна Н.П., старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти).

/Files/images/2015429103107.jpg

2. Мовленнєво-творча діяльність дошкільників: сутність та результативність (Коряк В.В., вихователь-методист ДНЗ №1 м.Кіровоград).

/Files/images/коряк.png

3. Особливості та засоби художньо-естетичного виховання в умовах гуртка образотворчого мистецтва (Дорошенко М.В., керівник гуртка образотворчого мистецтва ДНЗ №73 м.Кіровоград).

/Files/images/2015429102942.jpg

4. Шляхи реалізації художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку (Кондратова В.В., доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук).

/Files/images/2015429102925.jpg

5. Система роботи зі старшими дошкільниками по ознайомленню з картинами видатних художників (Ревенець О. О., вихователь ДНЗ № 25 м.Олександрія).

/Files/images/2015429103008.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 172