2019-03-25
21 березня 2019 року у рамках курсів підвищення кваліфікації учителів, які викладають предмети «Образотворче мистецтво», «Мистецтво», «Художня культура» та керівників гуртків образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва закладів загальної середньої освіти відбулася конференція з проблеми «Компетентнісний підхід до викладання предметів художньо-естетичного циклу та проведення гурткових занять», які проходили з 11 по 22 березня 2019 року.
На конференцію була запрошена Гайдамака Олена Василівна, старший науковий співробітник Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України, кандидата педагогічних наук, автор підручників з інтегрованого курсу «Мистецтво», яка висвітлила питання сучасних підходів до викладання мистецтва в початковій школі та особливості його реалізації у старшій школі в умовах реформування загальної середньої освіти.
Загалом на конференції розглядалися такі питання:
1) Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» у початковій школі в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»;
2) Шляхи формування предметних та міжпредметних компетентностей учнів на уроках з предметів «Образотворче мистецтво», «Мистецтво», «Художня культура»;
3) Формування ключових компетентностей учнів на уроках з предметів «Образотворче мистецтво», «Мистецтво», «Художня культура» та на заняттях гуртка з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва;
4) Використання інтерактивних та проблемно-евристичних технологій навчання в освітньому процесі з предметів художньо-естетичного циклу;
5) Застосування ІКТ на уроках з предметів художньо-естетичного циклу;
6) Проектно-технологічна діяльність школярів;
7) Розвиток творчих здібностей дітей засобами мистецтва;
8) Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках з предметів мистецької освітньої галузі;
9) Робота з обдарованими дітьми;
10) Підбір та використання підготовчих вправ та творчих завдань на уроках з предметів художньо-естетичного циклу;
11) Особливості технології виконання тематичного завдання;
12) Педагогічний дизайн уроків образотворчого мистецтва та художньої культури;
13) Інноваційні підходи до діяльності гуртків образотворчого (декоративно-прикладного) мистецтва в контексті розвитку творчих здібностей дітей.
Інформацію підготувала Кондратова В.В., доцент кафедри дошкільної та початкової освіти