• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Засідання творчої групи з проблеми «Компетентнісний підхід до викладання освітньої галузі «Математика» у початковій школі»

Засідання творчої групи з проблеми «Компетентнісний підхід до викладання освітньої галузі «Математика» у початковій школі»

2019-03-25

/Files/images/головна26.037.jpg

20 березня 2019 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулося перше засідання обласної творчої групи вчителів початкових класів з проблеми «Компетентнісний підхід до викладання освітньої галузі «Математика» у початковій школі».

Відкрила засідання керівник творчої групи Олена Георгіївна Чернецька, старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського». Вона звернула увагу на важливість компетентнісного підходу у навчанні математики, ознайомила із нормативним та методичним забезпеченням викладання математичної освітньої галузі у початковій школі у площині реалізації ідей концепції «Нова українська школа».

Учасникам групи були запропоновані для огляду та обговорення навчально-методичні матеріали для учнів 1 класу, які навчаються за новим Державним стандартом.

Старший викладач кафедри теорії та методики середньої освіти, кандидат педагогічних наук Скрипка Г.В. наголосила на актуальності створення інформаційно-навчального середовища та розкрила можливості організації нового освітнього середовища з використанням ІТ-технологій, мультимедійних засобів навчання під час вивчення предметів природничо-математичної галузі.

Зі своїм поглядом на вирішення проблеми компетентнісного підходу до викладання математики поділились члени творчої групи.

Зокрема, учитель початкових класів КЗ «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ст. № 20 – ДЮЦ «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Стукаленко О.П. ознайомила із практичним застосуванням схем під час розв’язання різних типів текстових задач і рівнянь, окреслила переваги їх використання на уроках. Запропонувала для розгляду посібники з математики для учнів

1-4 класів, які навчаються за системою розвивального навчання Д. Б. Ельконіна, В. В. Давидова.

На запит учителів творчої групи вчитель Кіровоградського колегіуму Агеєнко О.С. під час практичної діяльності продемонструвала алгоритм ділення багатоцифрового числа на багатоцифрове методом округлення.

Учасник творчої групи, учитель початкових класів ЗШ І-ІІІ ст. № 29 Кіровоградської міської ради Мальована Л.М. звернула увагу на використання технології «Мнемотехніка» як інструменту створення асоціативних зв’язків для запам’ятовування та відтворення інформації.

А також досвідом своєї роботи поділились: Турлюн О.В. (ЗШ І ст. № 37 Кіровоградської міської ради, «Практичне використання ІКТ-технологій на уроках математики»), Кашпуровська Н. М. (КЗ «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ст. № 16 – ДЮЦ «Лідер», інтеграція освітнього процесу як чинник розвитку пізнавальної активності молодшого школяра) та інші члени групи.

Під час активного обговорення представлених навчально-методичних матеріалів і висвітлених тем учителі початкових класів відзначили, що важливим також є доцільне використання мобільних пристроїв у інформаційно-навчальному середовищі та впровадження інноваційних технологій. Лише за такої умови учитель початкових класів зможе досягнути належного рівня компетентнісного підходу до викладання та розкрити творчі здібності молодших школярів, підвищити рівень їх освіченості.

По завершенні засідання творчої групи педагоги області наголосили на практичній спрямованості отриманої інформації та окреслили плани щодо подальшої роботи.

Інформацію підготувала старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Чернецька О.Г.

/Files/images/26.03.jpg/Files/images/26.034.jpg/Files/images/25.03.jpg/Files/images/26.032.jpg/Files/images/26.033.jpg/Files/images/26.035.jpg/Files/images/26.036.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 192