• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Обласний семінар-практикум з проблеми: «Практика та інструменти оцінювання в школі»

Обласний семінар-практикум з проблеми: «Практика та інструменти оцінювання в школі»

2020-01-17

/Files/images/Головна 16.01.jpg

16.01.2020 року відбувся обласний семінар-практикум для методистів методичних кабінетів (центрів) органів управління освітою райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об`єднаних територіальних громад, які відповідають за початкові класи з проблеми: «Практика та інструменти оцінювання в школі» (автори-розробники: КОНДРАТОВА Выкторія, ЧЕРНЕЦЬКА ).

На заході виступали ТАРАПАКА Наталія, завідувачка кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук, доцент, КОНДРАТОВА Вікторія, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук, ЧЕРНЕЦЬКА ОЛЕНА, старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», ТІХОНОВА Наталія, старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук, КОТЕЛЯНЕЦЬ Наталка, професор кафедри методик дошкільної та початкової освіти ЦДПУ імені Володимира Винниченка, доктор педагогічних наук, ШУМЕЙКО Юлія, учитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Світловодської міської ради Кіровоградської області, методист з початкової освіти міського методичного кабінету управління освіти виконавчого комітету Світловодської міської ради, КАЛАШНІКОВА Олена, учитель КЗ «НВО І-ІІІ ст. «Мрія» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області.

Розглядалися питання

1. Культура оцінювання в школі. Принципи оцінювання. Мета та об’єкти оцінювання.

2. Види оцінювання.

3. Критерії оцінювання.

4. Шляхи здійснення формувального оцінювання.

5. Оцінювання дискусій між учителем, учнем, батьками.

6. Оцінювання інтегрованих предметів, наскрізних та ключових компетентностей.

7. Оцінювання результатів навчання.

8. Залучення учнів до розробки критеріїв оцінювання різних видів діяльності на уроках.

9. Шляхи формування самооцінки молодшого школяра.

10. Діагностичне оцінювання. Особливості розробки діагностичних робіт.

Інформацію підготувала доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Вікторія КОНДРАТОВА.

/Files/images/16011.jpg/Files/images/16012.jpg/Files/images/16013.jpg/Files/images/16014.jpg/Files/images/16015.jpg/Files/images/16016.jpg/Files/images/16017.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 162