• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • «Методичний супровід організації освітнього процесу у 2 класі початкової школи» для вчителів початкових класів Кіровоградської області, які працюють за освітньою програмою початкової школи науково-педагогічного проєкту «Інтелект України»

«Методичний супровід організації освітнього процесу у 2 класі початкової школи» для вчителів початкових класів Кіровоградської області, які працюють за освітньою програмою початкової школи науково-педагогічного проєкту «Інтелект України»

2020-02-06

/Files/images/1гол.jpg

05 лютого 2020 р. на базі комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання – «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 з гімназійними класами, центр дитячої та юнацької творчості «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» кафедрою дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» (завідувач Тарапака Н.В.) проведено практикум №2 з проблеми «Методичний супровід організації освітнього процесу у 2 класі початкової школи» для вчителів початкових класів Кіровоградської області, які працюють за освітньою програмою початкової школи науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» у закладах загальної середньої освіти (керівник Чернецька О.Г., координатор НПП «Інтелект України» в Кіровоградській області Половенко О.В.).

Під час практикуму педагогічні працівники висвітлили теоретико-методологічні та методичні основи викладання української мови в 2 класі у науково-педагогічному проєкті «Інтелект України». Обговорили питання організації навчальної діяльності на уроках української мови для формування навички читання, знань про мову та мовлення, розвитку грамотного письма в учнів 2 класу.

Учителями Ткачук О.А. та Табальчук Л.М. було проведено моделювання уроків за темою «Іменник (повторення). Однорідні члени речення. Дзвінкі та глухі приголосні. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху». Педагоги розглянули шляхи реалізації інтегрованого підходу в освітньому процесі початкової школи та особливості викладання української мови за освітньою програмою початкової школи науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» (цикл І, 1‒2 класи).

Учасниками заходу обговорено технологічну карту поліфункціонального уроку та опрацьовано розгорнуту структуру уроку в початковій школі НПП «Інтелект України».

Учителі мали можливість поділитися досвідом з таких питань:

– шляхи формування ключових компетентностей учнів початкових класів на уроках української мови;

– удосконалення усних видів мовленнєвої діяльності, пов’язаних з писемним мовленням;

– розвиток в учнів орфоепічних, лексичних, граматичних, правописних і стилістичних умінь;

– упровадження в освітній процес інноваційних технологій навчання;

– застосування візуальних, аудіальних, аудіовізуальних, автоматизованих та кінестетичних дидактичних засобів на уроках у початковій школі;

– удосконалення технік проведення технологічних вправ у межах НПП «Інтелект України».

Учасники заходу отримали методичні рекомендації щодо основ викладання української мови в 2 класі, здійснення аналізу та самоаналізу уроку за технологічною картою у межах науково-педагогічного проєкту «Інтелект України».

Організатори заходу та здобувачі освіти висловлюють вдячність Тетяні Іванівні Тиханській, керівнику закладу, Світлані Володимирівні Табальчук, заступнику директора та педагогічному колективу комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання – «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 з гімназійними класами, центр дитячої та юнацької творчості «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», команді НПП «Інтелект України» за створення комфортних умов під час проведення заходу

/Files/images/20502.jpg/Files/images/30502.jpg/Files/images/40502.jpg/Files/images/50502.jpg/Files/images/60502.jpg/Files/images/70502.jpg/Files/images/80502.jpg/Files/images/90502.jpg/Files/images/100502.jpg/Files/images/110502.jpg/Files/images/120502.jpg/Files/images/130502.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 176