Друкована продукція кафедри

О. Сухомлинського в практиці сучасного закладу дошкільної освіти: [навчально-методичний посібник] / Н. В. Тарапака, А. М. Мартін. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2018. – 100 с.

/Files/images/Rysunok1-3.png

У навчально-методичному посібнику подано теоретичні основи використання творчості В. О. Сухомлинського в освітньому процесі дітей дошкільного віку.

Авторська спроба узагальнити та довести необхідність творчого використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в умовах закладів дошкільної освіти. Видання містить методичні рекомендації з означеної проблеми, а також конспекти занять та проектів з досвіду роботи педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Кіровоградської області.

Посібник рекомендовано директорам, вихователям-методистам, вихователям закладів дошкільної освіти та батькам.

Тарапака Н.В. Педагогічні погляди В.О.Сухомлинського на проблему емоційо-естетичного розвитку дітей перед шкільного віку: Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: «Поліграф-Терція», 2012. – 136 с.

У посібнику розглядаються теоретичні основи естетичного розвитку дітей дошкільного віку у спадщині В.О.Сухомлинського. Розкриваються думки педагога про значення естетичної культури в цілісному процесі – формування особистості та діалектичний зв’язок між емоційно-естетичним розвитком і розумовою діяльністю. Авторська спроба узагальнити та довести необхідність творчого використання спадщини В.О.Сухомлинського в умовах сучасного дошкільного навчального закладу освіти.

Використовуються матеріали з досвіду роботи педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів м. Світловодська, м. Олександрії та м. Кіровограда. Посібник розрахований для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів освіти, студентів педагогічних вузів, батьків.

Різнокольоровий світ творчості (з досвіду роботі вихователя дошкільного навчального закладу № 73 «Червона квіточка» м. Кіровограда Світлани Котляренко): Навчально-методичний посібник ∕ Упорядник Н.П. Гагаріна. − Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2012. – 52 с.

У посібнику висвітлено досвід роботи Світлани Котляренко, вихователя дошкільного навчального закладу № 73 «Червона квіточка» м. Кіровограда, опорного з питання вивчення і творчої реалізації Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» та впровадження спадщини Василя Сухомлинського. Вихователям пропонується дидактичні та ілюстративні матеріали, рекомендації до організації та створення колективних робіт під час знайомства дошкільників з рдною природою та навколишнім світом, при вивченні тем з розвитку мовлення, художньої культури та математики.

Видання рекомендоване педагогічним працівникам дошкільних навчальних закладів, працівникам відділів, управлінь освіти, районних (міських) методичних кабінетів, що відповідають за дошкільну ланку та студентам педагогічних навчальних закладів.

Тарапака Н.В. Сьогодні дошкільник – завтра першокласник: Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2011. – 96 с.

Посібник містить матеріали методичного і практичного характеру з питань підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.

Детально розглянуто організацію роботи з дітьми п’ятирічного віку за Програмою «Впевнений старт».

Тарапака Н.В., Гагаріна Н.П. Дитина замовляє розвиток:З досвіду роботи дошкільного навчального закладу №43 м. Кіровограда. Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2011. – 68 с.

У посібнику висвітлено досвід роботи педагогічного колективу дошкільного навчального закладу № 43 «Горобинка» м. Кіровограда, опорного з питання вивчення і творчої реалізації Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» та програми «Впевнений старт».

Видання рекомендоване педагогам дошкільних навчальних закладів, працівникам відділів, управлінь освіти, районних (міських) методичних кабінетів, що відповідають за дошкільну ланку.

Від експерименту до впровадження: Навчально-методичний посібник / Упорядник Н.В. Тарапака. - Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2010. – 76 с.

У посібнику на основі аналізу науково-методичної літератури з питань впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» та узагальнення матеріалів обласної творчої групи подані інформаційні матеріали на допомогу педагогічним працівникам дошкільних навчальних закладів в період роботи за новою програмою.

Основна увага приділена плануванню навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку.

Видання адресоване працівникам управлінь, відділів освіти, районних (міських) методичних кабінетів, що відповідають за дошкільну ланку, керівникам дошкільних навчальних закладів.

Планування навчально-виховної роботи з музичного розвитку дітей дошкільного віку: розробка авторської моделі /Упоряд. Н.П. Гагаріна. - Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2013.- 36 с.

/Files/images/IMG_20151007_141813.jpg

У посібнику висвітлено досвід роботи Світлани Костянтинівни Демидової, музичного керівника дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №73 "Червона квіточка" комбінованого типу міста Кіровограда. Вона пропонує авторську модель планування інтегрованої музичної діяльності, методичні матеріали та практичні рекомендації щодо організації планування роботи з музичного виховання дошкільників.

Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (діагностичний аспект): навчально-методичний посібник / Н. П. Гагаріна. – Кіровоград: КЗ «КОІППО освіти імені Василя Сухомлинського», 2014. – 68 с./Files/images/Безымянный2.png

Тарапака Н., Кашуба Л. Інклюзія в дошкіллі: розвиток дітей із психофізичними вадами в умовах реалізації Базового компонента дошкільної освіти. - К.:"СІТІПРІНТ",2013 - 140 С.

/Files/images/2014827111721.jpg

Гагаріна Н.П., Олійник Н.Є. Формування творчих здібностей у старших дошкільників у процесі їх художньо-естетичної діяльності: [навчально-методичний посібник] / Н.П.Гагаріна, Н.Є. Олійник. - Кропивницький: Кз "КОІППО імені Василя Сухомлинського", 2016. - 72 с.

/Files/images/посібник.JPG

У навчально-методичному посібнику висвітлено проблеми та подано методичні рекомендації педагогам щодо художньо-естетичного розвитку дошкільників. Запропоновано форми методичної роботи з педагогічними кадрами, діагностичні матеріали, конспекти занять з художньо-естетичного розвитку дітей старшого дошкільного віку.

Видання рекомендоване педагогічним працівникам дошкільних навчальних закладів, викладачам та студентам вищих навчальних закладів напряму підготовки "Дошкільна освіта".

Завантажити

Гагаріна Н.П.Художньо-продуктивна компетенція дошкільників. Діти і картини: [навчально-методичний посібник] / Н.П.Гагаріна. - Кропивницький: КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського", 2017. - 48 с.

/Files/images/IMG_20171211_092704.jpg

У методичному посібнику подано теоретичні основи підготовки педагогів до художньо-естетичного розвитку дітей засобами творів живопису в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Окреслено педагогічні умови, методи і форми роботи, спрямовані на формування художньо-продуктивної компетенції дошкільників. Видання містить методичні рекомендації науковців з означеної проблеми, а також конспекти занять з досвіду роботи педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Кіровоградської області.

Посібник рекомендовано директорам, вихователям-методистам, вихователям закладів дошкільної освіти, студентам, які навчаються за напрямом підготовки «Дошкільне виховання» та батькам.

Завантажити

Кiлькiсть переглядiв: 682