• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Тренінг для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти з проблеми: «Запровадження ситуативно-ігрових завдань для формування основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку».

Тренінг для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти з проблеми: «Запровадження ситуативно-ігрових завдань для формування основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку».

2021-02-16

/Files/images/Безіменний.png

4 лютого 2021 р. відбувся тренінг для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти з проблеми: «Запровадження ситуативно-ігрових завдань для формування основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку».

Учасниками стали 48 педагогів закладів дошкільної освіти області, в тому числі методисти та керівники, що підкреслило важливість та актуальність обраної теми тренінгу.

Навчання за програмою відбувалось онлайн на платформі Google Meet.

Наталія ГАГАРІНА, старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук, висвітлила питання критичного мислення як однієї з проблем сучасної світової освіти.

Під час відеолекції розкриті ключові характеристики, техніки формування критичного мислення, шляхи підготовки педагога. Здобувачам освіти представлена презентація матеріалів для опрацювання.

Учасники тренінгу мали змогу провести дослідження розвитку критичного мислення у дитини, яке розкрила Світлана СКУРЕНКО, методист кафедри дошкільної та початкової освіти. Допоміжними матеріалами, з якими працювали здобувачі освіти, стали репродукції картин Сьюзен Віллер із її щасливим, затишним, казковим світом, мультиплікаційні фільми та оповідання.

Здобувачі освіти результативно працювали з використанням ситуативно-ігрових завдань для розвитку критичного мислення у дошкільників.

Особливої позитивної оцінки дістали:

· Круги Ейлера.

· Таксономія Блума.

· Прогнозування за ілюстрацією.

· Товсті та тонкі запитання.

· Кубики історій та інші методи, прийоми та технології.

· Техніка «6W»

Проведена підсумкова рефлексія пізнавальної діяльності дала можливість учасникам обмінятись власними думками та ідеями застосування критичного мислення на практиці.

Інформацію підготувала старший викладач кафедри, кандидат педагогічних наук Наталія Гагаріна

Кiлькiсть переглядiв: 89