2015-03-18
18 березня 2015 року на базі КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулося засідання творчої лабораторії учителів початкових класів з проблеми «Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів у навчально-виховному процесі»
Керівник Третяк О.П., старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук.
На засіданні творчої лабораторії обговорювалися питання:
- «Проблеми сутності ціннісного ставлення до людини у сучасних реаліях» (Тарапака Н.В. завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент)
- «Сімейні традиції як засіб формування ціннісного ставлення до членів родини» (Гагаріна Н.П., старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти)
- «Морально-етичний мікроклімат сім’ї – важливий фактор виховання у дітей ціннісного ставлення до людини» (Третяк О.П., старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук.)
Продовжили роботу творчої лабораторії у НВО «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ст. «Гармонія» - гімназія ім. Тараса Шевченка – центр позашкільного виховання „Контакт”».
З презентацією навчального закладу та досвіду з морально-етичного виховання виступила заступник директора з навчально-виховної роботи у початковій школі Марчук С.А.
Майстер-клас «Казкотерапія як засіб виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів» провела Коваленко Н.І., вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.
Всі учасники брали участь у роботі міні-груп та презентації власних досягнень дійового співробітництва з родинами.
Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів неможливе без участі батьків, які є першими вихователями дитини, чия думка і приклад є орієнтиром у їхній поведінці та у ставленні до інших. Сім’я дає дитині важливий досвід взаємодії з людьми і є тим унікальним виховним середовищем, де вона вчиться людяності, толерантності, любові і повазі до близьких та оточуючих людей; турботливому, відповідальному ставленню до інших.
Найпоширенішими формами взаємодії є: відвідування сім’ї, обговорення спільних проблем, проведення індивідуальних бесід, консультацій, методична допомога і психологічна підтримка, розробка індивідуальних програм і рекомендацій з метою усунення проблем у вихованні та покращення виховного середовища сім’ї; створення оптимальних педагогічних умов для виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів та корекції виховних зусиль сім’ї.
На завершення було проведено круглий стіл з проблеми «Традиції гостинності в українській родині».
Щиро дякуємо директору НВО «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ст. «Гармонія» - гімназія ім. Тараса Шевченка – центр позашкільного виховання „Контакт”» Войні Г.С., заступнику директора з навчально-виховної роботи у початковій школі Марчук С.А., вчителю початкових класів Коваленко Н.І. за організацію та проведення засідання творої майстерні на високому методичному рівні.